.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين نشست نمايندگان با استاندار جديد
اين جلسه كه شب گذشته در ساختمان وزارت كشور و بمدت 3 ساعت بطول انجاميد،نمايندگان محورها و موضوعات مختلف استان را با استاندار جديد مازندران در ميان گذاشتند...
اولين نشست نمايندگان با استاندار جديد

اولين جلسه مجمع نمايندگان استان با كريمي استاندار جديد مازندران در تهران برگزار شد.
اين جلسه كه شب گذشته در ساختمان وزارت كشور و بمدت 3 ساعت بطول انجاميد،نمايندگان محورها و موضوعات مختلف استان را با استاندار جديد مازندران در ميان گذاشتند.

به گزارش شمال نيوز ،مقيمي دبير مجمع نمايندگان استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگارما گفت : مجمع نمايندگان استان مازندران در نشست سه ساعته با مهندس كريمي استاندار جديد مازندران نگراني ها و دل مشغولي هاي خود را ازچگونگي استفاده بهينه از توان اجرايي و راهكارهاي عملي و محسوس توسعه استان ، ضرورت تدوين چشم انداز توسعه و تاكيد جدي بر روند اجراي سريع مصوبات سفر رئيس جمهور در استان شدند.

مقيمي افزود : آهنگ جديد وحدت و پيوستگي بين نيروهاي اثر گذار استان با همدلي و مشاركت خوب نمايندگان و استاندار بعنوان يك تيم واحد براي توسعه استان شكل گرفت و نگاه به سمتي مي رود كه بايد كارهاي نيمه تمام با شتاب بيشتري انجام گيرد.
مقيمي دبير مجمع نمايندگان استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مشكلات اخير استان افزود : آنچه دراين جلسه مورد توجه بيشتري قرار گرفت مواردي چون :
- توجه به رفع موانع زيست محيطي و تسهيل اجراي طرحهاي صنعتي استان با توجه به رفع موانع صنعتي شدن استانهاي شمالي كشور تسريع در برطرف سازي موانع ديگر اجراي طرحهاي صنعتي
- توجه به زيرساختهاي توسعه استان
- پاسخگو بودن مديران دستگاهها ، فرمانداران و مسئولين اجرايي استان به قدرت اجرايي تفويضي و گزارش دهي روند فعاليتها
- ضرورت تعيين جايگاه او همويت كاري و اقتصادي استان در كشور و تخصيص طرحهاي اقتصادي كلان كشور ( نمايندگان خواستار مشخص شدن جايگاه اقتصادي استان و تاكيد بر مشخص شدن وضعيت استان مبني بر اينكه مازندران در كشور چه جايگاههي دارد قطب كشاورزي است يا صنعتي و... و تعيين سهم تخيص اعتبار صنعتي به استان و....)
- تجزيه وتحليل كارشناسي – عملياتي آسيب هاي جدي عدم توسعه استان
- پرداخت يارانه هاي غير صنعتي بودن استان
دبير مجمع نمايندگان استان با تاكيد بر حمايت ويژه مجمع از استاندار مازندران افزود : مجمع نمايندگان استان با حمايت خود از استاندار جديد از رياست جمهوري نيز خواست تا تاكيد و دستور خود را به وزراي خود ابلاغ تا وزرا با سفرهاي پي درپي به استان در روند توسعه استان با استاندار جديد همكاري جدي تري داشته باشندتا تيم تحت نظر ايشان بتواند در تعجيل تامين خواسته هاي به حق مردم استان گام هاي عملي و ملموسي بردارد.
مهندس كريمي استاندار مازندران نيز با برشمردن فعاليتها و برنامه هاي خود تاكيد ويژه خود را در تسريع فعاليتها و پاسخگو نمودن مديران در اجراي سريع مصوبات سفر اول رئيس جمهور و طرحهاي توسعه استان اعلام داشتند.
گفتني است در اين نشست نمايندگان و استاندارجديد مازندران با ابراز خشنودي اين جلسات ،استمرار وفاق و همدلي را آهنگي ميمون براي توسعه استان خواندند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.